Ett inlägg om sånt där som man egentligen inte behöver läsa.

Nu tänkte jag, eftersom skolan och allt sådant börjar, att jag skulle börja uppdatera min blogg lite mer igen. Det har ju varit en smärre bloggtorka under sommarlovet (och det tycker jag är ganska okej) men i takt med att vi tar på oss tjocka koftor och stora halsdukar så att man påminner om en burrito så tänkte jag att blogguppdateringen skulle öka lite. Det tänkte jag nog fira med en ny bloggdesign, nya ideer och som sagt, fler uppdateringar. Det här ska vi fixa, troligtivs under nästa helg då jag kommer spendera ganska mycket tid ensam. 
_
Men innan allt detta ska ske så kommer jag börja skolan igen. Andra året på gymnasiet. Andra. Ettan gick fort, och helt plötsligt ser man tillbaka på fotografier från början av ettan och inser att ja, jag har nog blivit lite äldre. Och ja, livet har nog ändrats ganska så mycket sedan dess. Men det behöver inte vara negativt, nej. Det kan också vara positivt och jag gläds åt att det känns som att många i min omgivning börjar hitta sig själva.
..
bästis(en av några få)&jag på stadstfest. du är toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0