H Ö S T L O V ! < 3

HELT OTROLIGT! Äntligen, fatta hur skönt det här känns?! Ja, förövrigt har dagen varit riktigt bra. Tro det eller ej, jag tror att jag fixade japanskaprovet med ÅTMINSTONE VG! Grymt stolt över mig själv! hade även en fantastiskt rolig engelskalektion. Vi var typ "investigators" som skulle utreda ett mord och så var några "suspects". De suspectade var uppdelade i två grupper och så skulle vi förhöra och se vilka som var trovärdigast och vilka som nog hade utfört mordet haha.. Roligaste var väl ändå Kajsa och Jonathan;
Jag: So Kajsa, did you kiss Jonathan during the movie?
Kajsa: Yes oufcourse!
 L I T E S E N A R E :
Jag: So Jonathan, what did you do during the movie?
Jonathan: Uhm, I was watching it.
*laughter*
Jag: You didn't eat something or so then?
Jonathan: No I was just watching the movie.

Damdamdam, got you group two! ;D
Lite mer sur på att jag bara fick VG- på min engelskainlämning (han hade skrivit VG+ och strykit, D U M T!) Men som sagt, typ alla i klassen har haft starka MVG i engelska på högstadiet och nu? Ja, det var väl knappt någon som fick MVG, eller? ...

Förövrigt måste jag passa på att gratta min fantastiska mamma som fyller år idag! Tack fina mamma för att du finns, du är bäst.

Annars köpte jag en helt fantastisk parfym igår, svindyr, men underbar. Escadas Desire Me. Luktar så gott, ett tips!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, älskar att shoppa parfymer, det känns så sensuellt och mystiskt på något sätt.. Speciellt när det är någon speciell man vill ha :) Duktigt jobbat med japanskan också! :D Jag menar, VG på första provet i ett nytt språk.. Wow!

2010-10-30 @ 00:04:31
URL: http://emmasenkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0