kommer ni ihåg att..?

Ja, det här skulle ju bli en fotoblogg. Så nu tänker jag införliva detta lilla löfte genom att visa er vad jag fotat ikväll. Under tiden sitter jag och lyssnar på smällar efter fyrverkerier. Verkar som att de smäller dessa på larmtorget? Någon som vet varför?

Vill även göra er uppmärksamma på att dessa bilder är helt oredigerade då jag inte har något bildredigeringsprogram på den här datorn.

..
Bilden är upp och ner men ni fattar, som sagt. Inte ens så här simpla
grejer orkar jag fixa eftersom jag flyr paint.
Canon Eos 400D + Canon f.18-55 mm (Är ni intresserade av att
veta inställningarna?)

....
Canon EOS 400D + Canon f. 18-55mm.

......
Även denna bild är åt fel håll..
Canon EOS 400D + Sigma 70-300 mm.

..........
Det här var en sån där "provbild" men tyckte den blev rätt häftig..
Eller vad tycker ni?
Canon EOS 400 D + Sigma 70-300 mm.

Ja, vad tycks? Tycker faktiskt att den överste bilden är riktigt häftig.. Likaså den undre, de i mitten känns lite tråkiga utan bildbehandling, men efter att de genomgått en behandling kanske det kan bli något!
Godnatt!


 


Kommentarer
Postat av: Anna Horn

Du är så fin!

2010-11-26 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0