Freija är en väldigt fin människa.

Efter att jag och mamma kommer hem ser vi en vante på golvet, hmm. Konstigt, känner dessutom igen vanten. åh gud, lyckades jag få emd mig den från CIS? Kommer ihåg att jag tittade efter om min mobil låg under dessa vanter. Åh nej, åh nej. Stackars människa nu har jag gått och snott någons vante med!
Mamma plockar upp vanten "det ligger någonting i den.." och ut kommer min mobil, som varit borta. Underbara freija hade kommit förbi med den!! Åh, fantastiska människa. hur kan jag vara värd att ha den här sortens människor i min närvaro? Du är underbar!! Och dessutom i din vante, kan bara tänka vad du måste ha frysit i det här vädret. T A C K! Kan inte säga det nog många gånger..!!

Kommentarer
Postat av: KAJSA

oj vad snällt av henne :)

2010-11-30 @ 22:14:28
URL: http://currilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0