varning, varning!

Hmm, ibland blir man lite ledsen utan att egentligen behöva bli det. Ibland blir man det efter att dra slutsatser som kanske inte ens stämmer. Jag drog just en sån slutsats, kände mig lite utanför. Åh, varför det egentligen? Jag menar, det är ju inte direkt som att jag inte har människor att umgås med. Varför måste jag alltid känna att jag måste bli tillfrågad om allting hela tiden? Människor hatar mig väl inte bara för att jag inte alltid får vara med? Nä, troligen inte. Hmm. Som sagt, förlåt för detta lite halvdeprimerande 3:a advents inlägg.  Ibland känns det bara som att jag är.. Bortkopplad från alla andra? Men kanske med en fot inne, för visst får jag vara med, bara inte hela tiden. Jaja, gud vad depressed det här blev!
Nu ska jag hjälpa min mamma med en mentorskamp hon ska ha på sin skola, musikfrågor är det då talan om. Några ideér?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0