har börjat sprida min bloggadress..

Eftersom jag strax reser, ÅH VAD JAG LÄNGTAR! Idag har jag faktiskt varit och tagit ett Hba1c, och jag hade sjunkit med 0.3 vilket är mycket med tanke på att det bara var en vecka sedan jag var där! :) Stolt, nu fan ska det hända grejer här!!
Förutom att spendera lite dötid på sjukhuset, som faktiskt var mycket roligare denna gången med tanke på att fina Sara var med mig, så fikade jag även med denna fina människa. Saffransmuffins och varm choklad med vispgrädde. 42 jäkla kronor gick det på! Kulzenska ruiner mig, lär bli lika dyrt imorgon.. Om jag inte bestämmer mig för att spendera mina pengar lite bättre.. Hmm, men vad är bättre än Kulzénska? Imorgon blir det fika med Anna med, massa fika i veckan. Men för att citera bästa vännen "Fika är gott" eller hur?
annars inhandlades världens finaste örhängen på Indiska (Indiska är en av de bästa affärerna jag vet..) mycket tack vare lite tjat från Sara där haha, men nu har jag underbara örhängen till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0